Monday, July 16, 2007

annemin doğur günü şerefine

1982 yılı 14 temmuz gecesi saat 23:30 da bağıra çağıra dünyaya gelen ben o günden tam 25 yıl sonra İstanbul' da bir barda iki sevdiğim insanla alkolün dibine vurarak girdim yirmibeşinci yaşıma. 25 yılın analizini yapmak gibi ruh hastası bi post benden beklenen bişi ama bu sefer daha sağlıklı insanlar gibi böyle bi şey yapmıycam.
herzamanki gibi biraz fazla içmiş olmam, oldukça eğlenmem dışında doğumgünü günümü yani 15 temmuzu evde yarı baygın mide bulantılarıyla geçirdim.
beklediğim bi çok insanın aramamış olması, beklemedikleriminse bana böyle güzel bi doğumgünü yaşatmış olmaları biraz ironik olsa da, bunun benim psikolojimi etkilediği pek söylenemez.
aldığım alkol sebebiyle verdiğim geçici rahatsızlık için özür diler, seneye aynı gün aynı saatte görüşmeyi dilerim.

2 comments:

Anonymous said...

Merhaba. ÇOk iyi bu alkol meselesi olmadı.
İnsan doğduğu için Alkol içer mi ya da sepeb bu ya içer mi.
Anlaman gereken bir şey var o da çok garip benim için .
Acaba içmeyen birisi olarak seni anlayabilir miyim.
BU çok zor olmasa gerek çünkü herkesin belli bir zaafiyeti ya da ne bileyim başka şekilde adlandırabileceğim birtakım kötü (kişiye göre değişir) yanları yok değil.
Ama inan sen ....

Anonymous said...

içmek tamda yerinde hareket doğrusu bende tam 9 gün once aynı nedenle içerken benzer şeyler vardı aklımda. içmek en güzel şey...