Friday, July 6, 2007

evim güzel evim

modada minnacık küçücük bi evim var artık.
45 m2 falan heralde..evim diyebiliceğim bi yer..üstüne bi sürü hayal kurduğum, sonunda gerçek olan. şimdi asıl yorucu günler başlıo..boyanıcak, eşyalar alınıcak.
ikea fantezilerimi süslüo bu aralar.. bakalım kafamda bi kaç fikir var gerçekleştirebilicek miyim.
bu arada ev dekorasyonu için super bi site buldum. dünyanın heryerinden insanlar evlerinin fotoğraflarını koyuolar. böylece dekorasyon için super fikirler yakalayabiliosun..bayıldım siteye bayıldım..
site işte burda bu arada

1 comment:

Anonymous said...

4-5 sene önce tam da senin yorgunluğundan bende de vardı.artık kaldığım evden ayrılmak ve yeni bi ev bulabilmek için son bikaç gündü beşiktaşta dolaşmadık emlakçı girmedik sokak bırakmamıştım.tesadüfen yorgunlugun son haddinde önünden geçtiğim bi emlak bürosunun camından bana benzeyen birini gördüm.saçlar kısacık kulakta küpeler filan.ve girdim anlattım.yarım saat içinde iki ev gösterdiler.ertesi gün tuttum.hem emlakçı profiline uymayan ve şansımı simgeleyen adamla arkadaş olmuştuk hem de beşiktaşta yeraltı olmayan resmen 3. kat bi evim olmuştu.duvarlarını boyadığım ve senin umduğun gibi güzel şeyler yaşadığım.bi hafta oldu sanırım o 4 yılı yine o boyadığım duvarların arasında bıraktım.baştan aynı tadı bulabilmek ve "evim" diyebilmek için baştan başlıyorum.
yeni evin çok güzel.umarım hep keyifli şeyler yaşarsın duvarlarının içinde.
bu arada hayatımda yazdığım en uzun yorum oldu.kusura bakma:)
tekrar tebrikler
yeni evinde mutlu günler..